1dnovellblogg

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

INTE EN DEL, MEN GOOODA NYHETER :D

Av Signe - 2 november 2012 11:59

Den 8 maj åker jag och mamma till stockholm c:

Och?!

Och...

OCH. OCH SER 1D! VI ÄR PÅ LÄKTARE 1 PLATS 109! JAG KAN INTE FATTA DET!

Det var min julklapp så jag får inte nå mer från henne, men har jag tur får jag en 1D tröja som jag kan ha på mig på konserten. Jag börjar arbeta på en skylt direkt.

Hur ska den se ut?! Den måste sticka ut! Ehm... ehm... äh, jag får tänka på det senare c:

 
 
Ingen bild

Brallaaaan

2 november 2012 14:08

PIIIIIIIGGEEEEEEEEEEEH !!! :(

Vi gick upp idag, vi hade Ipaden och 2 datorer och försökte få biljetter, men, VI FICK INGA, men sen så sa syrrans kompis något så testade hon igen, HON FICK 2 BILJETTER, SÅ HON OCH HENNES KOMPIS SKA GÅ :( Men jag och mamma kanske ska gå i Köpenhamn (y)

Signe

2 november 2012 14:56

Naow, hade jag bara gått när dom var i Köpenhamn skulle vi kanske träffas o_o

 
Louise

Louise

2 november 2012 14:22

GRATTIS, PIGGEH!
Jag ska också gå, men har lite sämre platsen än dig. MEN ÄR GLAD FÖR DIN SKULL!

Förresten, vad hände med din msp-användare? :o

http://lollolisenblogg.bloggplatsen.se

Signe

2 november 2012 14:55

Jag tog bort den o:

 
Bella

Bella

2 november 2012 20:20

NÄEE!!!! JAG VILL OCKSÅ!!!!!!!!!!!! DU FÅR TA MED MIIIG!!!!!! Men jag är glad för din skull!! Du får ta MASSOR av bilder och lägga upp, tycker jag! Nu ska inte jag störa mer, Grattis!!

http://happyornot.blogg.se

Signe

2 november 2012 21:36

Störa? DU STÖR INTE :D
Jadå, jag ska ta så många bilder jag kan och lägga upp! Det ska bli sjukt spännande c:

 
Ingen bild

Brallaaaan

2 november 2012 21:46

PIGGEH, JAG HADE DÖTT OM VI HADE TRÄFFATS ! <333333

Vilka såg One Direction på X-Factor ?

 
Horsie ;D

Horsie ;D

2 november 2012 23:48

FICK BARA LÄKTARE 2 D: DU MÅSTE VARIT AZZSNABB!
Nej men trodde du glömt den här bloggen o.o

http://Thelittlehorse.bloggplatsen.se

Signe

3 november 2012 10:43

Nej, jag har inte glömt den här bloggen c:
Nej, JAG var inte snabb. Det var min käre moder som var uppe sen nio och sökte. DET TOG HENNE TVÅ TIMMAR, HERREGUD!
Men då kanske vi träffas, om du ska vara i Stockholm c:

 
Ingen bild

Framtida Mrs.Horan

3 november 2012 17:21

OM, du träffar Niall och får en chans att prata med honom...kan du hälsa från Blackie/hans framtida?
Haha ne skojar men är glad för din skull!!!!
Vill också träffa dem! D:

Signe

3 november 2012 18:26

Jadå, jag ska hälsa cc:
Hur hälsar man på engelska? o_o
"Yea, my friend i don't even met IRL loves you and dreaming to marry you, oh, and here's a picture of how I think she looks like *visar en tecknad och fin bild av dig c:* So yeah, I guess that's all i wanted to say. And yeah, call her *ger ditt nummer* But, she will scream if you call her, but yeah. That would be awesome if you did. And oh, I almost forgot, can I get your autograph? Thanks sweetie, I see you around ;)"
O_O
Näe... kanske inte så... o_o

 
Ingen bild

Ja du vet vem

3 november 2012 17:22

Elr ja se dem irl, menar jag C;

 
Ingen bild

Mili

4 november 2012 15:33

Ska kanske skaffa biljetterna och kommer såklart inte vara i läktare 1 -.- För har inte skaffat de ens och det finns tusen fans som har redan :c

Signe

4 november 2012 16:36

Nej men, tänk på det min mamma sa.
"Man behöver inte sitta längst fram, dom behöver inte se dig, för dessutom är det nog mörkt i konserthuset, och bara ljus på dom. Huvudsaken är att du ska på en konsert med killarna du älskar, och får höra dom live"
Min mamma är lite av Directioner, för jag har hört henne nynna på One thing c:

 
Ingen bild

Mili

4 november 2012 18:56

Du borde tacka din mamma att hon lät dig gå på en 1D konsert c:
Jag önskar att min mamma var som din. Åh herregud, har hört min mamma nynna på många av Lady Gaga's låtar DDDDD: Och till och med Gangnam Style -.-

Signe

4 november 2012 20:52

Min mamma är lite av en Directioner c: Hon sjunger ganska ofta på WMYB, one thing eller nån annan låt. När jag var tvungen att låna hennes dator såg jag att hon har googlat på One direction. Dessutom så sitter hon ganska ofta och kollar på Up all night tour med mig c: Och min BROOR (Jakob) brukar ofta sjunga med i WMYB när jag sitter i mitt rum och gör det. Henrik däremot, hatar 1D. Pappa gillar dom. Våra katter brukar göra nån nickande rörelse när jag frågar om Harry är het.
Ja. Jag älskar min familj cc:
Det här var min julklapp, men mamma har lovat att jag ska få några 1Dsaker i julklapp, iaf c:

 
Ingen bild

Jag igen C;

5 november 2012 13:04

Hahahahaha, jag är nt en sån tjej som skriker när jag möter mina idoler C;
Säkert att du kan ge han mitt nummer? (i)
Haha xD

Signe

5 november 2012 19:06

Jadå, när jag får veta det.
Sååå...? c:
Näe, jag kommer inte ge honom ditt nummer.
Och jag kommer skrika. OOJ vad jag kommer skrika. Men eftersom det inte kommer bli nån autograf signering efter, kan jag skrika hur mycket jag vill.
I alla 1D noveller åker dom på konsert och killarna har autograf signering, men det har dom inte efter sina konserter, såå...
Nej, jag kommer inte dela något litet ord med dom.

 
Ingen bild

Brallan

5 november 2012 15:19

Piggeh... FICK INGA BILJETTER TILL KÖPENHAMN HELLER ! :(

Sitter och halvgråter nu, fast nästa år om dom har konsert då kanske jag får gå med syrran istället (y)

Signe

5 november 2012 19:04

Det är ju nästa år dom har konsert? Du menar väl, nästa gång efter denhär, dom ska ha konsert?

 
Linn

Linn

5 november 2012 16:05

PIGGEH!!! Vrf har du radderat din gubbe?!!!!JAG DÖÖÖÖÖÖÖR! (d)

http://loli1dnovellblogg.bloggplatsen.se

Signe

5 november 2012 19:03

För det första.
Jag slutade för, om jag ska vara ärlig, msp suger. DET ÄR SJUKT TRÅKIGT, OCH DET ENDA SOM FÖRÄNDRAS BLIR SKIT!
För det andra. Lägg det bakom er! Herregud, det är ett SPEEEL! Ni har fortfarande kontakt med mig på bloggen, och ärligt talat. Det är bara löjligt att älta massor med saker. Gubben kommer inte tillbaka för att ni "dör". så SLUTA GRÄTA! Det kommer dagar i livet då folk försvinner. DET HÄR ÄR EN DAG! HEERREGUD, KOM ÖVER DET!
Ni har kontakt med mig nu, och dom jag inte har kontakt med, visst. Och hata mig nu, gör det. Men jag berättar bara sanningen. Hårt eller hur?
Tja.
Verkligheten är hård.

 
Ingen bild

Brallan

5 november 2012 20:37

HAHAHAHHAH ja, menar ju nästa gång, HAHAHAHAAH piiinsaaaamt !

 
Linda

Linda

6 november 2012 20:31

Har 4 biljetter, inga brevid varann haha... En på rad 7, en rad 12, en rad 16 och en rad 19. Det var en kompis som beställde de så vet inte vilken sektion/sektioner eller plats nr, tror i alla fall att alla var läktare 1, nån kanske är på parkett...

http://liiiindaas.bloggplatsen.se

Signe

6 november 2012 20:37

LYYYLLOOOO!!! jag vill också sitta långt fram :c
Ajja, glad för din skull c':

 
Ingen bild

Mili

7 november 2012 16:47

Tja, bor 6 timmar från Stockholm ._. Så vet inte om vi kommer skaffa biljetterna.. :C Med det är säkert att jag kommer ^^ Tänk positivt Mile -.- Men om jag ska jag komma till konserten tidigare än nånsin så ja.. Kan se dem när de kommer c:
Och jag har skrivit för mycket nu (Alltså de andra menar jag också, komentarer

Signe

7 november 2012 18:42

Tänk positivt C:

 
Ingen bild

Mili

7 november 2012 16:47

Eller vad

 
Ingen bild

Brallan

7 november 2012 19:32

piggeh, skriv mer ! <3

Signe

7 november 2012 20:54

Jag lovar. Jag skriver imorn, om jag har tid. På fredag har jag engelska prov, och har itne ens pluggat till det...
Dessutom slutar vi klockan tre. Men, jag kan nog se till att klämma in det någonstans c:

 
Ingen bild

Venessa

4 december 2012 22:30

Jag fick sektion 103! Så glad! Men du hade du kunnat göra ett inlägg här! Det är så att jag hjälper de som ej har biljetter att hitta såna som säljer! Jag står aldrig för köpen eller att det är äkta osv. Jag vill bara hjälpa till så om man säljer eller vill köpa kan man kika venessa.t :) tAck

 
Ingen bild

Nasse

19 december 2012 19:57

Jag ska också på konserten och jag är sååå glad!!! :D <3<3
Jag och min bästa kompis ska gå tillsammans!! :) <3

Signe

20 december 2012 18:42

Jag och min bästa vän ska gå också!
Hon heter Maria!
Och hon är min mamma!
Och hon är den mest awesome mamman nånsin c:
Jag har kollat igenom julklapparna (skakat, klämt och kännt på dom c:) och har nu kommit fram till att en av presenterna är 1D sängkläder, och en annan en 1D film c:
YEEEY CC:

 
Ingen bild

Nasse

19 december 2012 19:59

Alla i min klass är typ less på mig för att jag pratar för mycket om 1D :D

Signe

20 december 2012 18:40

Vet hur du känner. Jag liksom, klämmer in typ 2000 fakta om killarna per dag. Jag tror dom slutat lyssna på mig, även när jag inte snackar om 1D.
Och faktan kan jag ha sagt tusen gånger förut, jag vill bara att dom inte ska glömma bort att Lou fyller år på julafton c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Signe - 18 april 2015 20:43

Jag hade helt glömt bort att jag hade den här bloggen holy shit. Ingen (Förutom mina vänner som jag klumpigt nog gav ut bloggadressen till) kommer antagligen läsa det här. Men om någon från 2013 bestämmer sig för att besöka min gamla blogg så vil...

Av Signe - 5 maj 2013 11:57

"Bra" han skulle precis kyssa mig, när Nat skrek i mitt öra "KIIIIMBEEERLYYYY! VI SKA PÅ LEEKTIOOOON NUUUU!" Griffin stirrade på Nat, och hon log kallt mot honom. "Vad gör du här, flickfavoriten? Gå vidare" Griffin tittade stött på Nat, vände...

Av Signe - 27 mars 2013 19:20

"Kimberly Lake, jag visste att du var en plåga, men att du har dåliga öron, det visste jag inte!" nästan skrek Mrs. Galvez på spanska. Antingen sa hon det, eller så frågade hon om jag var en pizza med röda stövlar. Fast jag chansar på det första. "...

Av Signe - 22 februari 2013 16:35


"Vad är ditt namn?" "Kimberly." Han log och tog min hand. "Vackert namn på en vacker kvinna" Med dom orden försvann han ut genom dörren, och jag rodnade åt hans ord, men kom sen tillbaka till verkligheten. "Nästa kund!" _____________ Ni...

Av Signe - 9 februari 2013 11:08


Jag, Natasha, Sofie, Susan, Anne och Phoebe är i grupp 2. Jonathan, Charlotte, Cheryl och Clio, Griffin, Jacob är grupp 1, och resten är i 3 och 4. Jag kollade ut genom fönstret. Thomson satt i gräset med sin kompis och pekade ut tjejer som gick fö...

Presentation


En novellblogg om One Direction. HELL YEAH! :D

Det är Copy right på novellen, och det är alltså strängt förbjudet att kopiera eller sno idéer från bloggen.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards