1dnovellblogg

Direktlänk till inlägg 18 april 2015

Eh... Hej?

Av Signe - 18 april 2015 20:43

Jag hade helt glömt bort att jag hade den här bloggen holy shit.

Ingen (Förutom mina vänner som jag klumpigt nog gav ut bloggadressen till) kommer antagligen läsa det här.

Men om någon från 2013 bestämmer sig för att besöka min gamla blogg så vill jag bara säga hej, och sånt.


Jag kommer inte fortsätta på bloggen. Jag har gått vidare.

Men jag ville ge bloggen ett ordentligt avslut. Jag kommer inte ta bort den (Trots att "novellerna" inte var särksilt bra), för jag kommer nog vilja gå tillbaka och titta på vad jag åstadkommit med min dröm om att skriva.


Så, jag antar att det här är både ett hej och ett farväl.

Hare gött.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Signe - 5 maj 2013 11:57

"Bra" han skulle precis kyssa mig, när Nat skrek i mitt öra "KIIIIMBEEERLYYYY! VI SKA PÅ LEEKTIOOOON NUUUU!" Griffin stirrade på Nat, och hon log kallt mot honom. "Vad gör du här, flickfavoriten? Gå vidare" Griffin tittade stött på Nat, vände...

Av Signe - 27 mars 2013 19:20

"Kimberly Lake, jag visste att du var en plåga, men att du har dåliga öron, det visste jag inte!" nästan skrek Mrs. Galvez på spanska. Antingen sa hon det, eller så frågade hon om jag var en pizza med röda stövlar. Fast jag chansar på det första. "...

Av Signe - 22 februari 2013 16:35


"Vad är ditt namn?" "Kimberly." Han log och tog min hand. "Vackert namn på en vacker kvinna" Med dom orden försvann han ut genom dörren, och jag rodnade åt hans ord, men kom sen tillbaka till verkligheten. "Nästa kund!" _____________ Ni...

Av Signe - 9 februari 2013 11:08


Jag, Natasha, Sofie, Susan, Anne och Phoebe är i grupp 2. Jonathan, Charlotte, Cheryl och Clio, Griffin, Jacob är grupp 1, och resten är i 3 och 4. Jag kollade ut genom fönstret. Thomson satt i gräset med sin kompis och pekade ut tjejer som gick fö...

Av Signe - 21 januari 2013 18:19


  Jag vaknade upp av att Thomson väckte mig genom att blåsa med en visselpipa. "Upp nu Sis! Du ska till skolan, sen till jobbet!" "Stick" mumlade jag argt och begravde huvudet under kudden. Thomson satte sig i min fåtölj som var full av gård...

Presentation


En novellblogg om One Direction. HELL YEAH! :D

Det är Copy right på novellen, och det är alltså strängt förbjudet att kopiera eller sno idéer från bloggen.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards