1dnovellblogg

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Paus på novell.

Av Signe - 17 december 2012 19:06

Tjosan hörni! Jag har funderat på det här ganska mycket, och nu ska det äntligen, ÄÄÄNTLIGEN bli av.

Jag har inte blivit riktigt nöjd med den här novellen, så jag har bestämt att pausa den lite. Såklart kommer jag inte avsluta den, den kommer finnas kvar, men jag kommer starta en ny. Sm är tusen gånger bättre. Jag kommer inte avsluta novellen, jag kommer inte avsluta bloggen, men bara ta en paus från novellen.

Hoppas det är okej, för jag vill inte göra något som ni inte tycker om...


Jaha ja. Jag hoppas det är okej för er, för jag försäkrar er. Novellen jag har planerat är tusen gånger bättre. (hoppas jag)

Jahapp.

Vi ses... på torsdag... eller antagligen varje gång någon är inne på bloggen c:

 
 
Louise

Louise

19 december 2012 07:26

När kommer den starta igen? c:

http://onedirectionnovellblogg.bloggplatsen,se

Signe

19 december 2012 15:13

När jag känner för det c:

 
YOUIEE!!

YOUIEE!!

19 december 2012 15:42

SUPER!!!
Jag slårvad om att den kommer bli superbra!
Hoppas du börjar snart med novellen!<3

http://www.onedirectionnovellblogg.blogg.se

 
Linn Agelstam c:inn

Linn Agelstam c:inn

21 december 2012 16:13

Jag har en ny kik signe! : LimmpanSweet
och vad heter den nya bloggen? Kram ;3

http://loli1dnovellblogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Signe - 18 april 2015 20:43

Jag hade helt glömt bort att jag hade den här bloggen holy shit. Ingen (Förutom mina vänner som jag klumpigt nog gav ut bloggadressen till) kommer antagligen läsa det här. Men om någon från 2013 bestämmer sig för att besöka min gamla blogg så vil...

Av Signe - 5 maj 2013 11:57

"Bra" han skulle precis kyssa mig, när Nat skrek i mitt öra "KIIIIMBEEERLYYYY! VI SKA PÅ LEEKTIOOOON NUUUU!" Griffin stirrade på Nat, och hon log kallt mot honom. "Vad gör du här, flickfavoriten? Gå vidare" Griffin tittade stött på Nat, vände...

Av Signe - 27 mars 2013 19:20

"Kimberly Lake, jag visste att du var en plåga, men att du har dåliga öron, det visste jag inte!" nästan skrek Mrs. Galvez på spanska. Antingen sa hon det, eller så frågade hon om jag var en pizza med röda stövlar. Fast jag chansar på det första. "...

Av Signe - 22 februari 2013 16:35


"Vad är ditt namn?" "Kimberly." Han log och tog min hand. "Vackert namn på en vacker kvinna" Med dom orden försvann han ut genom dörren, och jag rodnade åt hans ord, men kom sen tillbaka till verkligheten. "Nästa kund!" _____________ Ni...

Av Signe - 9 februari 2013 11:08


Jag, Natasha, Sofie, Susan, Anne och Phoebe är i grupp 2. Jonathan, Charlotte, Cheryl och Clio, Griffin, Jacob är grupp 1, och resten är i 3 och 4. Jag kollade ut genom fönstret. Thomson satt i gräset med sin kompis och pekade ut tjejer som gick fö...

Presentation


En novellblogg om One Direction. HELL YEAH! :D

Det är Copy right på novellen, och det är alltså strängt förbjudet att kopiera eller sno idéer från bloggen.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards