1dnovellblogg

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Kapitel 12 - Disturbing a kiss

Av Signe - 8 november 2012 16:31

   "Vad var det där om? vilka är dom?"

"Vänner, bara. Inga speciella"

Jasmine nickade. Efter tio minuter satt vi båda i soffan i min lägenhet och kollade på Paranormal Activity 2. jag kunde fortfarande inte få Lindsays ord ur skallen.

Kanske jag borde berätta för Jasmine i alla fall...

__________________

  

Jasmine kollade ner på sina ljusblåa naglar.

"Harry, finns det någonting du inte berättat för mig?" frågade hon tyst och kollade upp från naglarna.

"Nej nej" ljög jag. "Jag har berättat allt"

Hon satte sig i skräddarsits och log.

"Verkligen?"

"Ja"

"Din enda svaghet?" flinade hon.

Jag snörpte på munnen och tänkte efter.

"Ingen. Jag är supermannen"

"Alla har en svaghet"

"Jaha, okej" sa jag och tänkte riktigt efter. "Det enda som får mig svag är... du. Knäsvag"

Hon puffade till mig på axeln.

"Okej. Det var min svaghet. Din då?" sa jag och hånflinade.

"Tja... jag ska nog säga Taylor Lautner"

Jag skrattade och kramade henne hårt.

"Jag vet att du älskar mig" viskade jag i hennes öra.

Hon började skratta och puttade bort mig.

"Jag älskar inte dig" sa hon och putade retfullt med underläppen.

"Du älskar mig"

"Gör jag inte alls!" sa hon och satte armarna i kors och såg sur ut.

"Gör du visst!"

Innan hon hann säga emot omfamnade jag henne och vägrade släppa.

"Säg att du älskar mig!"

"NEVERRRR!" skrek hon och slet sig loss.

Hon sprang iväg och jag var inte sen på att hänga på. Jag jagade henne runt i lägenheten, och lyckades tillslut fånga henne.

"NEEJ SLÄPP!" skrek hon och sprattlade.

"Inte förrän du säger att du älskar mig!"

"Okej okej jag älskar dig!"

"OCH DUU SKA MEENA DET!" skrattade jag.

"Okej! Harry... jag älskar dig... mer än du älskar katter."

Jag kysste henne i nacken, men avbröts av en pipig röst från köket.

"Förlåt att jag stör, men ni har slut på kyckling" sa den pipiga rösten.

Jag släppte henne snabbt och hon dunstade ner på golvet. Jag sträckte min hand och hon reste sig upp. Sen gick vi in i köket. Det första vi fick se var Nialls knallröda ansikte. Sen såg vi resten av gänget, som var lika röda i ansiktet.

"Vi ville inte störa, det ville vi verkligen inte" sa Liam snabbt.

"Men jag blev hungrig..." fortsatte Niall.

"Och vi har tappat bort nyckeln till min lägenhet" sa Zayn försiktigt.

"Dessutom bor jag också här" sa Louis bestämt.

Jasmine skrattade.

"Nejmen, det är lugnt. Jag och Harry hade ändå inget för oss"

"Ni vill inte att vi ska gå?" frågade Zayn förvånat.

innan Jasmine hann säga något skyndade jag mig att svara.

"Jo, jag och Jasmine vill vara ensamma ett tag"

Dom nickade och försvann lika fort som om vi jagade dom med ett vapen. Jasmine vände sig mot mig.

"Vad gjorde du så för?!"

"Jag vill vara ensam med dig Jas. Jag vill verkligen det..."

Jasmine log och la sina armar bakom min nacke. Jag la mina armar runt hennes midja. Jag la mina läppar mjukt på hennes. Det var inte en lång kyss, ganska snabb, faktiskt.

"Harry..." mumlade hon och drog sig undan.

"Ja?"

"Du har lite läppstift där" sa hon och drog sitt finger över mina läppar.

Jag log och drog henne till mig.

"Vi kan kleta dit lite mer läppstift, tycker jag" sa jag och kysste henne länge.


______

Mwöhöhö... Harry, du får henne att rooodna! cc:

JAG SA JU ATT DET SKULLE BLI EN TILL DEL CC:

Jag var tvungen att fixa bilderna först nu, för jag råkade stänga fliken när det gick trögt när jag skulle kolla på Pewdiepie (har ni inte kollat in hans videor, GÖR DET! Har ni svårt för engelska gör han vissa svenska klipp också) men tack o lov sparades delen, för annars skulle ni inte fått en del den här veckan. Men jag har kommit på ett system. Varje TORSDAG ska jag skriva en del till er, om det inte är lov och jag spenderar dagen med att sova, fast jag är ju en ganska pigg människa, så så. En del varje Torsdag. Bu eller bä? c:


 
 
Ingen bild

Mili

8 november 2012 18:07

Japp det sa du c: Piggeh nyheter cx

 
linn

linn

8 november 2012 19:54

Harry, istället för att hångla med henne kan du väll bäretta vem du igentligen är?! :^)

http://loli1dnovellblogg.bloggplatsen.se

Signe

9 november 2012 16:42

Berätta*

Näe, nu jävlas jag bara med dig c:
BOOOZIG CC:

 
Ingen bild

Brallan

8 november 2012 19:54

HARREEH, din fjant, inte kladda, men MER ! :') <3

 
Louise

Louise

8 november 2012 20:08

Aw, Harry, jag dör vad du är gullig!!

http://lollolisenblogg.bloggplatsen.se

 
linn

linn

8 november 2012 20:48

Oigghe, är det du som läser min och Lollos 1Dnovellblogg?!
Isåfall OH MY FU*ING GOODH!!

http://loli1dnovellblogg.bloggplatsen.se

Signe

8 november 2012 21:02

Ja, det är jag c: Fast jag råkade skriva "1dnovellblogg.blogg.se" men det är bara för att jag blandar ihop min och min bffs blogg med den här XD Min och min bffs blogg är på blogg.se cc:

 
linn

linn

10 november 2012 08:32

Pigghe, menar du att du har en novell blogg till?

http://loli1dnovellblogg

Signe

10 november 2012 10:04

Nej jag har bara en novellblogg, men jag har en blogg om mig, och en om Longboards (min och min bffs) c:
Fast vi har tagit paus från den nu, för eftersom det är vinter nu kan man ju inte åka c":

 
linn

linn

10 november 2012 10:50

Jaha ok men kan du svara på min fråga i kapitel 11?

http://loli1dnovellblogg

Signe

10 november 2012 11:10

Okej*

 
Sophia

Sophia

10 november 2012 11:21

Meeeer super att du har bestämt dig att skriva på torsdagar (: Hur gör du för att få bilderna i texten?

http://1dnovellblogg1d

Signe

10 november 2012 11:44

Ja, det känns skönt att ha fått ordning på det nu (:
Bilderna i texterna? Det är lite svårt att förklara... men jag ska försöka komma på ett rimligt sätt att försöka förklara... bara ge mig lite tid... c":

 
Ingen bild

Tessan

10 november 2012 20:26

Snälla, kan du inte skriva mer nu ?!?!?!

Signe

10 november 2012 20:34

Vänta till på torsdag, min vän.

 
linn

linn

10 november 2012 21:41

OMFG, hur jäwla bra tålamod tror du jag har?!!

http://loli1dnovellblogg

Signe

10 november 2012 22:45

Antingen så väntar du och tränar upp ditt tålamod, eller så ger du upp och slutar läsa.
Your choise.

 
linn

linn

11 november 2012 10:55

Glöm det! Jag lämnar aldrig bloggen! Det är ju det ända jag har kvarav dig ((:

http://loli1dnovellblogg

Signe

11 november 2012 11:03

That's my girl! C:

 
linn

linn

11 november 2012 11:21

Nu börjar du ju låta som min mamma C;
Jag menade kvar :)

http://loli1dnovellblogg

Signe

11 november 2012 11:27

Ska jag ta det som en förolämpning, eller ska jag vara glad? o_o

 
linn

linn

11 november 2012 11:27

Signe, jag skriver inte heller så mkt på mina noveller längre, jag har ju två stycken med lollo på MSP och en Blogg med Lollo, vi skriver ju allt tsm XD
Du kommer troligen svara nej men det är ju värt att fråga iaf C:
Du skulle inte vilja skapa en 1D novell blogg med lilla mig va?

http://loli1dnovellblogg

Signe

11 november 2012 11:31

Ärligt talat trodde jag aldrig att du skulle fråga.
Såklart, vill jag ha en novell blogg med dig. Fast jag måste varna dig... jag har aldrig delat en novell med någon, och trodde faktiskt aldrig att jag skulle heller. Men, om jag ska ha en novell blogg skulle jag gärna vilja ha den med dig.

Fast, jag är ju awesome på noveller, så jag kan ju överglänsa dig lite... c;
Ha, bullshit, jag klarar knappt av att hantera den här XD Men visst, jag kan ha en novellblogg med dig c:

 
linn

linn

11 november 2012 12:29

Nej vad glad jag blir :)
Har du typ...kik? Jag tänkte att vi mst kunna hålla kontakten på något annat sätt än din blogg om vi ska ha en blogg tsm :)

http://loli1dnovellblogg

Signe

11 november 2012 12:40

GAHAHAH nej jag har INTE Kik XD Jag har aldrig haft det, och kommer aldrig orka skaffa det. Men, jag har Skype.
Jag känner mig ärligt talat töntig eftersom jag inte har Kik XD

 
linn

linn

11 november 2012 12:44

Du är inte töntig, jag skaffade det i går XD

Men skulle du kunna säga vad du heter på skype då?
Vi behöver ju itne skypea pm du inte vill det, vi´kan ju bara chatta C;

http://loli1dnovellblogg

Signe

11 november 2012 12:49

DU KAN TACKA MIG SENARE!
Jag greppade tag om min lathet och skaffade Kik. Eller nej förresten.
TACKA MGI NU >:C

Om du fortfarande behöver veta det, heter jag Signesigne135 på Skype.
Jag var tvungen att skaffa skype fort, för jag skaffade det innan pappa åkte till Kosovo förra året, och kände mig tvungen att hålla kontakt med honom.
Så ja. Signesigne135 på Skype och Signethepig på Kik. YEY, NU VAR JAG MODERN!

I smell bullshit. För att jag ska vara modern måste jag börja skaffa massor med saker som jag inte bryr mig om c:

 
linn

linn

11 november 2012 13:44

Haha, pigghe, jag vill hälst inte säga på intetnätt vad jag heter men jag har 1D som bild och jag skriver till dig så vet du ju att det är jag C;

http://loli1dnovellblogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Signe - 18 april 2015 20:43

Jag hade helt glömt bort att jag hade den här bloggen holy shit. Ingen (Förutom mina vänner som jag klumpigt nog gav ut bloggadressen till) kommer antagligen läsa det här. Men om någon från 2013 bestämmer sig för att besöka min gamla blogg så vil...

Av Signe - 5 maj 2013 11:57

"Bra" han skulle precis kyssa mig, när Nat skrek i mitt öra "KIIIIMBEEERLYYYY! VI SKA PÅ LEEKTIOOOON NUUUU!" Griffin stirrade på Nat, och hon log kallt mot honom. "Vad gör du här, flickfavoriten? Gå vidare" Griffin tittade stött på Nat, vände...

Av Signe - 27 mars 2013 19:20

"Kimberly Lake, jag visste att du var en plåga, men att du har dåliga öron, det visste jag inte!" nästan skrek Mrs. Galvez på spanska. Antingen sa hon det, eller så frågade hon om jag var en pizza med röda stövlar. Fast jag chansar på det första. "...

Av Signe - 22 februari 2013 16:35


"Vad är ditt namn?" "Kimberly." Han log och tog min hand. "Vackert namn på en vacker kvinna" Med dom orden försvann han ut genom dörren, och jag rodnade åt hans ord, men kom sen tillbaka till verkligheten. "Nästa kund!" _____________ Ni...

Av Signe - 9 februari 2013 11:08


Jag, Natasha, Sofie, Susan, Anne och Phoebe är i grupp 2. Jonathan, Charlotte, Cheryl och Clio, Griffin, Jacob är grupp 1, och resten är i 3 och 4. Jag kollade ut genom fönstret. Thomson satt i gräset med sin kompis och pekade ut tjejer som gick fö...

Presentation


En novellblogg om One Direction. HELL YEAH! :D

Det är Copy right på novellen, och det är alltså strängt förbjudet att kopiera eller sno idéer från bloggen.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards