1dnovellblogg

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Ny blogg nu... efter typ fem år... CC:<

Av Signe - 16 januari 2013 15:17

Här kommer den, faktiskt. Hoppas ni inte glömt bort min blogg, för att jag varit lite oaktiv c: Nu ska jag faktiskt ta tag i mig själv och börja den här nya....

Ja, den ska handla Kimberley Lake, men hon kallas Kim c: Hon har sin egen lägenhet, men brukar bo hos sin mamma och lillebror ibland. Och för att ha råd att ha en egen lägenhet, jobbar hon på McDonalds. Ett jobb hon inte är stolt över, men måste eftersom hon inte vill flytta hem. Hon har sin egna hund som heter Benson, som ockå bor i hennes lägenhet. Kim är ungefär 19 år, och fyller 20 år den 19 April. Hennes lillebror heter Thomson och han är 15.


 


Och hörni, hata mig inte för att det tog så lång tid att få den gjord. Och att jag får den gjord nu är fortfarande ett mysterium, men men C: Och att det inte är öhöm... riktigt bra kvalité på novellen (som vanligt) är bara för att jag inte är så van vid att skriva noveller. Senast jag skrev en del på novellen. Ja, det var väl typ? Ett år sen...

GAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH XDD

Näe, men allvarligt. Det är ju 2013... du fattade inte skämtet?

Jag ska vara tyst.... :c


Iallafall, hoppas den duger åt er för nu. Jag lovar att bättra mig med skrivandet. Det här med att en del kommer ut varje vecka.... näe, men ni ska få delar iallafall.... tro mig CC:

Så duger den här nog mycket för att ni vill ha mer? c:<

 
 
linn

linn

16 januari 2013 16:20

Låter grymt!! Börja så snart som möjligt bara!! C;
Kram Kram!! :)

http://shawki1d.bloggplatsen.se

Signe

16 januari 2013 16:21

Så snart som möjligt... ja...

 
Ingen bild

Tessan

16 januari 2013 19:49

Den verkar spännande ! ;) När kommer du skriva kapitel 1 ? ^^

 
Jennifer

Jennifer

16 januari 2013 21:39

Trodde du var död...

http://LotsOfOneDirection.bloggplatsen.se

Signe

16 januari 2013 21:40

Vill du veta en hemlis?
Ptss... ptss.... jag också... ptss... berätta inte för nån att jag lever....

Nej men, jag känner mig rätt död ibland C:

 
Louise

Louise

19 januari 2013 18:54

YEAY! C: Jag blev helt överlycklig när jag såg ett nytt inlägg! :D

Och det är okej att vara död ibland ^^

http://onedirectionnovellblogg.bloggplatsen.se

 
Youiee!!

Youiee!!

21 januari 2013 16:05

SUPEHH!
Goodie goodie, har längtat!

Kika gärna in på min blogg!

http://onedirectionnovellblogg.blogg.se

Signe

21 januari 2013 16:14

Jag hade faktiskt tänkt skriva en del idag, fast jag är så sjuk att jag inte ens orkar sitta upp. Nån annan gång får det bli

 
Youiee!!

Youiee!!

21 januari 2013 16:10

Ett tips, om du vill ha bra kvalitet på bilder så tipsar jag www.weheartit.com .
Där har dom sjuktbra bilder!
Det är bara ett tips!

http://onedirectionnovellblogg.blogg.se

Signe

21 januari 2013 16:16

Tack, det ska jag tänka på C:

 
Youiee!!

Youiee!!

22 januari 2013 09:23

Krya på dig! :3

http://onedirectionnovellblogg.blogg.se

Signe

22 januari 2013 10:18

Du också :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Signe - 18 april 2015 20:43

Jag hade helt glömt bort att jag hade den här bloggen holy shit. Ingen (Förutom mina vänner som jag klumpigt nog gav ut bloggadressen till) kommer antagligen läsa det här. Men om någon från 2013 bestämmer sig för att besöka min gamla blogg så vil...

Av Signe - 5 maj 2013 11:57

"Bra" han skulle precis kyssa mig, när Nat skrek i mitt öra "KIIIIMBEEERLYYYY! VI SKA PÅ LEEKTIOOOON NUUUU!" Griffin stirrade på Nat, och hon log kallt mot honom. "Vad gör du här, flickfavoriten? Gå vidare" Griffin tittade stött på Nat, vände...

Av Signe - 27 mars 2013 19:20

"Kimberly Lake, jag visste att du var en plåga, men att du har dåliga öron, det visste jag inte!" nästan skrek Mrs. Galvez på spanska. Antingen sa hon det, eller så frågade hon om jag var en pizza med röda stövlar. Fast jag chansar på det första. "...

Av Signe - 22 februari 2013 16:35


"Vad är ditt namn?" "Kimberly." Han log och tog min hand. "Vackert namn på en vacker kvinna" Med dom orden försvann han ut genom dörren, och jag rodnade åt hans ord, men kom sen tillbaka till verkligheten. "Nästa kund!" _____________ Ni...

Av Signe - 9 februari 2013 11:08


Jag, Natasha, Sofie, Susan, Anne och Phoebe är i grupp 2. Jonathan, Charlotte, Cheryl och Clio, Griffin, Jacob är grupp 1, och resten är i 3 och 4. Jag kollade ut genom fönstret. Thomson satt i gräset med sin kompis och pekade ut tjejer som gick fö...

Presentation


En novellblogg om One Direction. HELL YEAH! :D

Det är Copy right på novellen, och det är alltså strängt förbjudet att kopiera eller sno idéer från bloggen.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards